Lasagnette

 



Idag har vi haft den första lugna kvällen på 2-3 veckor. Vi tog en lång promenad för att få en bild av var vi flyttat egentligen, området är verkligen mysigt. Måste också berömma ICA-butiken, de har bra öppettider och för att vara en så liten butik har de mycket att välja på och bra priser, vad mer kan man begära? : ) Resten av kvällen har vi bara legat i soffan och myst och tittat på TV... skönt! : ) 

På bilden ser ni vårt första lagade mål mat från det (för oss) nya köket, lasagnette blev det. Var så otroligt snabbt och smidigt eftersom vi kunde använda vår "lilla ugn" - när bilder på köket kommer förstår ni vad jag menar. Hur som haver värms den upp mycket snabbare och jag tyckte maten blev klar lite snabbare också. Ett tips om man vill att lasagnetten ska bli klar lite snabbare är att förkoka pastan en liten stund. Kanske ett enkelt knep, men det tog ett tag innan jag kom på det, så jag skriver det ändå ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0