Lilla julafton...


Ikväll har vi lite julafton här hemma, vi åker nämligen till våra respektive föräldrar imorgon för att fira julen. Min familj firar tillsammans med farmor i år och sedan åker jag till Piteå på annandagen för att fortsätta fira med Samuels familj. Mellandagarna spenderar vi nog i stor utsträckning i Piteå, men innan nyår kommer vi hem.

Nyårsafton kommer firas här med syskon och vänner och jag hoppas att granen står sig till dess så vi hinner se den lite. Julblommorna har redan börjat blomma ut. Jag gör alltid missatget att köpa hyacinter för tidigt och då straffar det ju sig med att de blommat ut redan innan jul. Funderar på att köpa en omgång till och plantera om dem, så vi får njuta av dem då vi kommer hem också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0