Lagom...




Inför den här julen har jag varit sugen på lite nya former av julpynt och pyssel. Skulle nog inte byta ut den klassiska jugranen med den här varianten, men jag lockas ändå av stilen på detta sommarhus i vinterskrud. Julpynt måste inte innebära röda tomtar, för mig handlar det mycket om att få julen att smälta in i det redan befintliga hemmet - jag vill ju känna mig som hemma även under jul... men lite mysigare får det ju gärna vara! Hur gör ni med pyntet? Vräker ni på eller håller ni tillbaka?

Idag har jag förberett mig inför de två avslutande dagarna på kursen i barnrätt som avslutar denna vecka. Detta innebär att jag förhoppningsvis bara är en uppsats och en knapp månad från min examen! Vilken tur att julen kommer och distraherar så här mitt i allt så jag slipper få panik! ; )


Bild: Bo Bedre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0