Årets klappar

 


Så här såg Samuels julklappar ut i år. Jag inspirerades av de vackra julklapparna från Bo bedre som jag visade i detta inlägg, men använde det jag hade hemma. Julklappspapperet är från Lagerhaus, band och vitt hjärta från Expo och silverhjärtat från Indiska. Hur de andra julklapparna ser ut får ni inte se, kan ju hända att mottagaren kan klura ut vad innehållet är! ; )

Den lilla adventsgranen har blivit kvar trots att den stora granen tagit plats. Hade inte hjärta att slänga ut den. I granen hänger lite mer julpyssel som jag gjort på jobbet i form av en lite fågel.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jättefina klappar :-) Vad smart med en "äkta" adventsgran! Får fixa åt de små nästa år, mycket mysigare än de plastiga ju! :-) Hoppas ni haft en bra jul och att vi kan ses något kanske efter nyår? Kram

2010-12-26 @ 22:17:08
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0