Ätbara saker




Vi håller, som jag nämnde igår, som bäst på att planera hur utsidan av lägenheten ska inredas. Jag är galet sugen på att få lite lådor eller krukor där jag kan plantera. Mest sugen är jag på kryddväxter och jordgubbsplantor - vad kan jag säga, jag gillar att ha saker man kan stoppa direkt i munnen! : )  Hittade dessa odlingsbänkar från Hasselforsgården (Årets produkt på Elmia garden award 2010), men som vanligt slogs  jag genast av tanken på att det måste vara billigare att göra själv.. dessutom får man ju då bestämma måtten. Vet inte hur glad min kära sambo blir dock (gissar att jag behöver lite råd och hjälp vid ett eventuellt bygge), så jag ska kika på Blomsterlandet först som är återförsäljare här i Umeå.

Att bero på saker till trädgården gjorde vi en högst viktig investering inför sommare igår. Vad det är får ni se lite senare! : ) Hoppas ni får en trevlig fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Grill?;)

2010-04-23 @ 14:17:03
URL: http://surangani.blogg.se/
Postat av: muminmamman

HAHAHA Angelica jag tror du gissat rätt. En manlig jättegrill för grillkorvar.

2010-04-23 @ 15:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0