Precis som en söndag ska vara



Fina ljuslyktorna jag
vann!



Cupcake


Samuel åkte till en kompis för att kolla på UFC ikväll, vilket lämnade mig hemma med inredningstidningar jag inte hunnit läsa, en film och tid för mig själv. Sånt kan man ju alltid behöva. Sen blev jag så sugen på Cupcakes efter mitt tidigare inlägg att jag letade fram en rabarber-och halloncupcake i frysen som var jättegod! Lite extra njuter man ju också när man serverar den på lite nya sätt. Denna fina kopp har jag ärvt av min gammelfarmor. Tack snälla mamma och lillasyster som tog till vara på dem i somras : ) Precis så här skön ska en söndag vara, nu är jag redo för nästa vecka!

 


Kommentarer
Postat av: muminmamman

Vilka fina lyktor. Jag tycker det är så vackert med tända ljus. Men tycker det går i vågor att komma ihåg det. Ibland så kan det går veckor innan man myser till det. För att sen plötsligt tända små ljus överallt.

2009-09-28 @ 06:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0