Torsdags-helg

 



Jobbar hela helgen, igen! Så jag passade på att ha lite helg i torsdags då jag var ledig istället! : ) Jossa kom in till stan på förmiddagen så vi hann springa en massa på stan och kika innan lillebror mötte upp oss. Sen blev det Subway innan vi skyndade hem för att fika med Angelica innan vi tjejer gick på bio på kvällen! Eftersom bio kräver snacks, så hade jag bara köpt hem OREO's till fikat, hade aldrig provat dem förrut men de var försvinnande goda, vi åt i alla fall upp hela paketet så de kan jag rekommendera! : )

Kommentarer
Postat av: Angelica

Farligt goda var de ju! Måste testa mini oreos också, fast de lär väl smaka likadant men borde ju vara väldigt söta!

2009-11-07 @ 20:45:18
URL: http://surangani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0