Ny vecka!

 


Ny vecka och jag känner mig ovanligt pigg med tanke på att jag haft fullt upp de senast veckorna. Idag har jag inte hunnit så mycket, varit på praktiken till 21:30. Vi har ju iofs tjejkväll på måndagar så kvällen har varit mycket trevlig, ska visa senare i veckan vad vi pysslade med idag! : )

Idag satt jag och ett par elever och klurade på det här med årets julklapp, det slutade med att vi tog fram en lista och tittade vad som varit årets julklappar genom åren. I år är det ju som troligen ingen missat spikmattan. 1990 var det dock en wok. Efter diskussionen var jag så sugen på wok så det var precis det jag lagade till middag då jag kom hem, jättegott var det! När jag var liten åt vi ofta wok, varför slutade man med det? Är ju enkelt och väldigt lätt att variera, så det rekommenderar jag! ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0