Första Advent




Som planerat  blev det lite skyltsöndag och sen lite glöggmys med familjen hemma hos oss igår (pappsen bjöd dock på lussebullarna). Jag hann också börja julpynta, blev tyvärr inte lika klar som jag tänkt så jag får hålla på någon dag till, men det ska nog gå bra.

Den fina burken med lock var mitt andra "fynd" på Mias Lustgård häromdagen, därifrån kommer även ljusmachetterna till min change-ljusstake, men de är från förra julen. Pepparkakorna var tyvärr inte hembakta, men pepparkaksdegen står redo i kylen, väntar bara på att syster yster ska ta sig för att komma hit och baka dem med mig!  Sammanfattat hade vi en mysig första advent, hoppas att ni också hade det trevligt (särskilt min sötaste kusin som fyllde år)! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0