Förberedelser...



Så här såg det ut på torget igårmorse. Man höll på att sätta upp den stora julgranen! Väntade med spänning för att se om de skulle tända den också, men de verkar vänta med det till på skyltsöndag! Snögloben/igloon lyser dock lite mysigt. Från vårt fönster ser det ut som att den är gjord av snö, och jag har medvetet inte tittat närmare på den då jag hört att den består av en massa gamla ICA-kassar! Nu lääängtar jag massor till på söndag då jag ska julpynta, tror det mesta kommer att åka fram på en gång i år. Det känns som att man vill hinna med julen ordentligt innan vi ska börja flyttpacka, så då får det bli så! : ) Eftersom vi åker till Piteå ikväll och är borta hela helgen så städade vi ordentligt igår, så nu är det bara att börja pynta på söndag!

Hur gör ni? Vad tar ni fram på söndag, bara ljusstakar och stjärnor eller hela kalaset kanske?

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Fin blogg :)



Jag har frågestund på min blogg just nu. Gå gärna in och ställ en eller flera frågor :). Du får fråga om vad du vill så länge det är seriös/seriösa fråga/frågor. Här: http://ferhat.blogg.se/2009/november/fragestund.html



Tack, ifall du ställer en fråga :D. Sköt om dig ;)

2009-11-26 @ 12:33:45
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Sofia*

I år blir det allt på en gång! Förra året tog jag bara fram ljusstakar, stjärnor och bytte gardiner, men det blev så juligt ändå att det knappt märktes sedan då jag ställde fram tomtarna! Dock får julgranen vänta några dagar till!

2009-11-26 @ 15:38:28
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/
Postat av: Sofia*

I år blir det allt på en gång! Förra året tog jag bara fram ljusstakar, stjärnor och bytte gardiner, men det blev så juligt ändå att det knappt märktes sedan då jag ställde fram tomtarna! Dock får julgranen vänta några dagar till!

2009-11-26 @ 15:38:37
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/
Postat av: muminmamman

Hos oss är det oxå "AllIn" men så har jag alltid gjort. Men vi har faktiskt "light"pyntat i år. Förr bytte jag gardiner överallt och pyntade tom på toa. Men nu är det bara i kök och v-rum , som får lite pynt.

2009-11-27 @ 06:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0