Tack alla!


Tårtan


Fikabordet


Henry, Mormor & Mammsen


Pappa, Farmor & Josefin


Josefin & Jonas


Öppnar paket


Mina presenter: Muggar & Diskmedelspump från Cult,
Karaff från Eva Solo, Årsprenumeration på Elle Interiör
Klocka från Axcent, Shoppingpengar (till London?) &...


...en ny cykelkorg som Tindrus la beslag på!


Nu kommer det efterfrågade födelsedagsinlägget! : ) Tack alla som gratulerade mig igår (via födelsedagskort, telefon, SMS & Bloggen) och familjen som var här och grattade. Kände mig ordentligt firad då jag kröp isäng igår.

Dagen började med frukost på sängen och en fin klocka från Samuel, sen skola (inkl. födelsedagsfika med Märta & Johan) och lite möten, en snabb middag och sedan kalas för hela slanten. Blev så glad att så många ville komma och äta tårta! Firandet fortsätter resten av veckan mer eller mindre, så fler inlägg kommer med största säkerhet.

I-L: Tack för gratulationen och jag lovar att göra ett inlägg med lite tips om spritsar och lite annat snart! Ska ta en snack med syrran också : )

Kommentarer
Postat av: Angelica

yey! fina presenter och go fikat...bra födelsedag såg det ut att vara!

ses imorrn! puss!

2009-05-28 @ 22:48:38
URL: http://surangani.blogg.se/
Postat av: åsa - hello sugar!

grattis i efterskott!! vilket härligt kalas du hade och vilken snygg tårta! :)

2009-05-29 @ 14:47:47
URL: http://hellosugar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0