Snälla påsktuppen..!




www.honeyimhome.se


Ett sånt här silvrigt påskägg skulle verkligen jag vilja ha i år. Toppenfint och inte heller speciellt dyrt heller, bara 149:- i min favorit-webbshop. Det fina prydnadsägget skulle också gärna få flytta hem till oss, superfint att ha som påskpynt, men kan nog få stå framme lite fler veckor är så, inte heller det dyrt 69:- i samma shop som ovanstående. Tyvärr har jag dock redan shoppat upp största delar av min budjet och nästa gång pengarna ramlar in är påsken över.. Så snälla snälla påsktuppen, ge mig ett ägg! ; )


Kommentarer
Postat av: A

Great! Jag fuskade i helgen dock, men skyller på tristess och jobb! haha.

Kör igång en månad nu i april, lagomt länge sådär!

ska inte äta godis på veckorna utan unna mej lite å helgen ist.

2009-03-30 @ 11:56:20
URL: http://surangani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0