Myssöndag!


Cupcakes med vit- & mjölkchokladbitar i med Philadelphiafrosting.
Dekoration: Chokladsås & hallonströssel.


Chokladcupcakes med chokladsmörkräm.
Dekoration: Spritsade sockerblommor


Chokladcupcakes med hallonfyllning och hallonfrosting.
Dekoration: Sockerkulor




I söndags kom Sofia & Angelica förbi och surrade bort några timmar. Det var mycket trevligt och vi hann med åtskilliga koppar te och några cupcakes var! : ) Hann även boka in en vinkväll i april, något att se fram emot! Skrev tidigare att jag skulle lägga ut recepten, men eftersom jag inte tyckte att receptet på själva cupcaksen var så bra lägger jag inte ut det. Lägger ut ett på frosting senare..!

Kommentarer
Postat av: A

Mums! jag har börjat mitt nya "frukt är godis" liv nu...ikväll( åt glass med kolasås hos mamma idag..)

så de va tur att jag hann med dina cc´s!

Hjälp..jag kommer att äta godis innan helgen är slut...har ingen karaktär alls när de gäller sötsaker!

2009-03-26 @ 22:08:55
URL: http://surangani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0