Efterlysning!


www.honeyimhome.se


Dessa läppbalsam har jag haft ögonen på ett par månader. Önskade mig ett av tomten, men han tyckte nog precis som jag att frakten på kring 49:- på de olika webbshoppar de säljs på var för dyr. Läppbalsamet i sig kostar bara 29:-.

Men idag kom en klasskompis till mig och sa "Johanna, jag har hittat något som skulle passa dig perfekt.. en läppbalsam i cupcake-förpackning". Tyvärr hade min vän bara sett annonsen i "Chic" då hon smygläste tidningen på Maxi, men var säker på att det var Kappahl, Lindex, Åhléns eller liknande butik som hade fått in dem... Är det någon som sett dem på stan, eller kanske läser tidningen Chic?! - I värsta fall får jag annars finkamma staden! ; )

Läppglanset ska finnas på Kappahl fick jag ett mail som sa, tyvärr verkar de inte kommit till Umeå än!

Kommentarer
Postat av: A

Nog är de söta och väldigt mycket du!

tyvärr ha ja inte sett dom någonstans än bluebox!

2009-03-30 @ 17:59:00
URL: http://surangani.blogg.se/
Postat av: Nina

Ditt läppglans finns på Bokia! Med vänlig hälsning, nina

2012-08-01 @ 23:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0