Hjälp!


www.hemnet.se


Håller på leta mig fördärvad igen: Vet att jag sett dessa ljuslyktor någonstand för ett tag sen. Nu var vi visning av en lägenhet för en dryg vecka sedan och så stod de där på bordet, blev blixtförälskad och kan inte sluta tänka på dem. Är det någon som sprungit förbi dem på stan som minns? De är krackelerade i ytan och finns som jag minns bara i de tre färgerna som syns på bilden.

Det lönar sig att ha blogg, tack snälla Ina för tipset, ska gå på Indiska imorgon! : )

Uppdatering: Fanns inga gröna ljuslyktor kvar idag på Indiska, och inga nya skulle de få in heller. Funderar dock på att köpa en klar och en turkos i alla fall och hoppas att jag hittar ngt grönt som passar eller att Indiska i en annan stad har en kvar!

Kommentarer
Postat av: Ina

Indiska! Vi har en i turkost, de finns i en hel del olika färger :)

2009-06-16 @ 21:03:05
Postat av: Sussi

vad fina dom var.. Turkos är min favoritfärg så det blir nog kanske ett besök till indiska för mig också :-)



Ha det så bra

2009-06-16 @ 21:49:58
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: Angelica

Tack;) Ja hon är som söt den gamla mormodern!

2009-06-17 @ 19:24:51
URL: http://surangani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0