Kamsjön


Ny söt skylt välkomnade oss...



Här spenderades helgen



Vi spenderade helgen tilsammans med...



... Annica & Niklas (min kusin)



Det var en superfin sommarkväll...



Samuel badade i sjön, kallt var betyget`!



Mysfrukost på Söndagen


För två helger sedan åkte jag & Samuel ut till min farmors stuga i Kamjön utanför Vindeln. Vi var ditbjudna till min fasters stuga som står på samma tomt av min kusin Niklas & Hans sambo Annica. Var väldigt kul att komma dit då det var väldigt många år sedan jag var där sist! Vi grillade & spelade spel, badade & tog det lugnt. Vi hann också göra ett besök inne i byn i min gammelfarmors gamla hus. Det var en supermysig helg & vi hade jättetrevlig tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0