Ingen svinis här inte

 




Funderade ju lite på hur vi skulle göra med vaccinet, men nu är vi i alla fall båda två vaccinerade mot svinis. Vi hade supertur och trots att vi kom till Dragonens hälsocentral vid 17:00  så var det ingen kö (de fick första vaccinen igår, så vi trodde det skulle vara galet)!! Var jätteskönt då jag hade räknat med att vaccinet kanske skulle vara slut idag och jag skulle måsta sitta i kö hela min lediga dag imorgon. Men nu finns det tid för städning och kanske lite bakning under morgondagen inför kvällens glöggmys! Ser också fram emot att julshoppa lite på eftermiddagen med  Angelica : )

Uppdatering: Aj aj aj vad ont man fick i armen. Men men man ska väl vara glad om man slipper influensa symtom!

I-L: Haha, ja det var faktiskt jättekul! ; )

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hoppas att ni båda klarar er från otrevliga biverkningar nu!

Jag hör av mej så fort jag vaknat till liv igen, skulle ändå vara skönt att ta shoppingen så tidigt som möjligt:)

Hörs imorrn(eller de blir ju idag...)

Kram!

2009-12-04 @ 00:42:32
URL: http://surangani.blogg.se/
Postat av: muminmamman

Hihi vi var oxå och tog den igår. Jag hade föreställt mig att jag skulle sitta där i evigheter. Men ingen kö utan de satt i princip och väntade på folk. Nu är vi punkterade och redo att möta alla smågrisar. Förresten har du tänkt på att vaccinent innehåller ägg. Ham and egg hihi tänk på den du!

2009-12-04 @ 09:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0